Tentokrát Vám ukážeme jeden z najideálnejších prípadov použitia Plasti Dipu.
Čo s autom, ktoré má síce vysokú úžitkovú hodnotu (po technickej stránke bezproblémové, dobrý motor s nízkou spotrebou), ale po vizuálnej stránke už značne "za zenitom"? Celolak je nerentabilný, keďže spolu s potrebnou prípravou by "zdvojnásobil hodnotu auta". Fólia zas tiež nie je riešením, keďže na karosériu v takomto stave by ju nebolo možné nalepiť a tiež by potrebovala značné opravy. Plasti Dip je v takomto prípade jediným dostupným riešením. Z pohľadu aplikácie Plasti Dipu nie je vôbec potrebné vyváranie a zahladzovanie karosérie (jedine v prípade, ak ide aj o čo najlepší vizuálny výsledok) a cenovo sa pohybuje v číslach, ktoré neznásobia hodnotu auta.
Na priložených fotografiách môžete vidieť stav karosérie. Povrchová hrdza, ktorá sa miestami vyskytla, bola pred striekaním zľahka vybrúsená. Čierna farba na niektorých dieloch (kapota, spodok dverí, zadný nárazník) bola bez laku a šlo ju odstrániť liehom, preto sme ju pred striekaním Plasti Dipu vyčistili.
Strecha bola v dobrom stave a rozhodli sme sa na ňu nalepiť čiernu matnú fóliu KPMF. Odkaz: Návod na lepenie fólie.
Spotreba materiálu:
Karoséria:
1. podklad: 1 balenie 3kg/3,78l podkladovej tmavej farby, cca 5 vrstiev
2. červená - Plasti Dip UV: 3L balenie červenej, cca 4 vrstvy
-riedenie:
a) podkladová - 40:60 (0,8l farby + 1,2l riedidla), celkovo sme teda vystriekali takmer 9,5l zriedenej farby (3,78l farby + 5,67l riedidla)
b) červená UV - 45:55 (0,9l farby + 1,1l riedidla), celkovo sme vystriekali 7l zriedenej farby (3l farby + 4l riedidla)
Spätné zrkadlá:
Spätné zrkadlá sme nastriekali čiernym Plasti Dipom, spotrebovali sme jeden sprej.
Strecha:
Spotrebovali sme 2 bežné metre čiernej matnej fólie KPMF.
Na záver sme Plasti Dip ošetrili ochranou na DIP.
Zaujíma Vás, koľko by stál Plasti Dip na Vaše auto, prípadne koľko materiálu potrebujete? Opýtajte sa nás!
http://sprievodca.plasti-shop.sk/pouzitie/auto