Aktuálne som sa venoval hlavne studenému vzduchu, teraz sa venujem brzdám, podvozku a pevnosti
Hruška (KN)
Zladenie RJ pre viac vzduchu a rovno úprava kryvky výkonu ("chip")
Ralliart nasávanie, zväčšená (odstránená) mriežka a pracujem na "rampe" pre vháňanie väčšieho množstva vzduchu
Jednoduchá koncovka s tlmičom ulter ktorá znie výborne, nezvyšuje výkon.
A samozrejme uvedenie motora do tiptop stavu pred všetkým.
Teraz sa nakupujú súčiastky a budem to nahadzovať tento alebo budúci mesiac: Zadná vzpera o priemere 24mm, Heavy-duty hliníkové tyčky stab., Bushings, Pancierové brzdové hadičky, Predné strmene z Galantu VR4 (290HP) - pieskované, práškované a repasované originálnym repas mitsu kitom, EVO 5 kotúče brzdové, nové tlmiče, znižovacie H&R pružiny, nové zadné svetlá, nakúpený vytlmovací materiál do kufra (aj napriek limitovanej edícii Instyle s lepším odhlučnením), ... isto som na niečo zabudol.
Je to všetko predpríprava na turbo prestavbu ktorá je plánovaná až na rok 2016. Tam bude kopka súčiastok (90% OEM Mitsu či už EVO alebo Ralliart), nová spojka keď origoš odíde, turbo zvody atď atď
Potom všetkom bude výkon nastavený niekde okolo 237HP. Je to mnou vytipovaná hodnota výkonu ktorú ma Ralliart.
Som pacient ale chcem si to spraviť tak, aby mi to vyhovovalo na maximum
Nie, nechcem EVO.